א
ספירת העומר מברך בלילה ואח"כ אומר יהי רצון וכו' [ומותר לברך בין השמשות על ספירת העומר משום דספיקא דרבנן לקולא וספירת העומר בזמן הזה דרבנן. ע"כ]:
תוכן עניינים
הצג
הסבר על זכויות יוצרים
תשב"ץ קטן
רשיון: Public Domain
מקור: www.nli.org.il